Stálí zákazníci, kteří mají u nás dlouhodobé rezervace nebo měli či mají kredit (máme je v databázi), se mohou registrovat na recepci (dají svůj e-mail, recepční vygeneruje a pošle přihlašovací údaje). Chceme zamezit duplicitám účtů.
Noví zákazníci (či jednorázoví zákazníci) se mohou registrovat on-line (zatím nebyli v naší databázi).
PRAVIDLA ON-LINE REZERVACÍ
On-line rezervaci můžete po přihlášení provádět sami, avšak maximálně na 10 dní dopředu. Rezervovat takto dopředu můžete až 5 hodin (maximálně 2 hodiny v jeden den). Pokud potřebujete individuálně řešit jiný rozsah rezervace (déle dopředu, více hodin nebo termínů), obraťte se prosím na recepci, kde lze dle volné kapacity kurtů a rezervační strategie areálu zadat více termínů.
On-line rezervace, které si budete dělat sami, musí být zaplaceny ve chvíli vytvoření rezervace – buď se odečte rezervace z kreditu (když máte kredit) nebo je potřeba zaplatit přes platební bránu. Při zrušení rezervace pak dochází k refundaci (vrácení částky do kreditu v systému), buď při včasném zrušení dojde k refundaci celé částky nebo při pozdním zrušení méně než 24 hodin před termínem dojde k refundaci s odečtením storno poplatku 50%. Při nepříznivém počasí (dešti) dojde ke zrušení rezervace recepcí a vrácení celé částky (do kreditu v systému).
On-line rezervace tedy nejsou vhodné pro majitele MultiSport karet, ty prosíme o rezervace nadále přes recepci.